Funktierēšanas spēles "Pa 7. Siguldas kājnieku pulka pēdām" - dalībnieki dodas pastaigā pa Alūksni 5km garā maršrutā, izzinot 7. Siguldas kājnieku pulka vēsturi un atstāto mantojumu.
Spēlē ir jāatrod 21 kontrolpunkts - konkrētas vietas Alūksnē, kuras saistītas ar pulka darbību, jāatrod tās pēc attēla, kādas norādes vai navigācijas. Katrā no kontrolpunktiem skolēni uzzina papildus informāciju par 7. Siguldas kājnieku pulku un Alūksnes pilsētas vēsturi. Lai veiktu distanci, jāatbild uz jautājumiem, jāatmin rēbuss, jāieraksta iepriekš dzirdētās dziesmas trūkstoši vārdi, jānoskaidro objekta nosaukums un pulka karavīru pienākumi saistībā ar atrasto objektu, jānofotografē objekts pēc iespējas līdzīgāk vēsturiskajam attēlam, jāizmanto spēles laikā iegūtās zināšanas. Uzdevumos izmantotas fotogrāfijas, dokumenti, atmiņas, priekšmetu un objektu attēli no muzeja krājuma.
Dalībniekiem ir jābūt īpaši uzmanīgiem, jo uzdevumi ir savstarpēji saistīti.
Spēle ir izveidota aplikācijā “Actionbound”. Lai varētu veikt visus spēles uzdevumus, spēlētājam nepieciešams uzlādēts viedtālrunis, interneta pieslēgums un norādīta lokācijas vieta. Viedtālrunī jābūt lejupielādētai spēles aplikācijai – Actionbound, un Alūksnes novada muzeja kasē jāiegādājas spēles QR kods.
Mērķauditorija: skolas vecuma bērni (7.-12.klasei) un pieaugušie.
Spēles ilgums: 1,5 līdz 2 stundām.